داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

به نام خدا
با سلام؛
انسان ها متفاوت اند. اما همگی آنها یک خصوصیت مشترک دارند ان هم اینست ک گاهی وقت ها مجبور به انتظارند؛ چه در اتوبوس، چه در مترو، چه در ترافیک، چه مطب دکتر و چه در جاهای دیگر؛ اما همگیشان منتظر می‌شوند. هدف این وبلاگ، پر کردن اوقات انتظار یا فراغت، برای خوانندگان است.
در این وبلاگ متن هایی به صورت داستان یا پند آمیز خواهید خواند.

به امید هدر نرفتن وقت با ارزشتان...

بایگانی

    دو چیز در زندگی ما موثر است؛ یک، استفاده از لحظه ها و دو، ابتکار در افکار. هر انسانی اگر به مغز خود رجوع کند، ابتکار هایی در میابد که شاید تحولی در بشریت ایجاد کند، اما مشکل انسان ها این است که از لحظه ها استفاده نمیکنند و ابتکار شان را بروز نمیدهند.

    لحظه ها چون ابر ها در حال گذرند. حیف که شکارچی ابر نداریم، لحظه ها باید یافت شوند و استفاده شوند. لحظه ها کاربرد هایی دارند که وصف ناپذیرند. ابر ها به سرعت می گذرند و گاه آب میشوند، لحظه ها نیز به سرعت میگذرند و گاه سوخت میشوند.

    لحظه ها موجب جوش و خروش امواج زندگی میشوند، جوش و خروشی که تحولاتی در ما ایجاد میکند. باید از این لحظه ها استفاده کنیم. لحظه های ما چون گنج ارزشمندند.

    ابتکار ها چون سنگ های ارزشمندی در معادن مغز های ما. ما هر لحظه ابتکاری در مغزمان تشکیل میشود که اگر بخواهیم از این استفاده کنیم به کمال انسانیت خواهیم رسید.

    ابتکارات را با اندیشه هایتان ترکیب کنید و بروزشان دهید تا شاید روزی انسان ها از جهل خود درآیند. لحظه ها را بیابید تا زندگی تان عوض شود، لحظه ها موقعیت هایی هستند که انسان ها را متفکر میسازد. لحظه ها برگشت ناپذیرند، آنها را بیابید.


پویا پولادی


نظرات  (۸)

دانلود طرح لایه باز با کیفیت مناسب برای طراحان عزیز پر مشغله یا طراحان تازه کار و همچنین چاپخانه ها

عالی بود
عالیه
عالی بود
مکفق باشی
ای کاش همه مردم قدر زمان رو بدونن
امید وارم این متن و وصف فوق العاده تاثیر مناسبی بذاره روی مردم
خیلی اهمیت زمان رو خوب توصیف کردی واقعا افرین داره
سلام
این وبلاگ واقعا از نظر محتوای مطالب بسار مفید و ثمربخشه
ایول 
خداقوت
خیلی اموزنده مفید البته تاثیر گذار 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی