داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

به نام خدا
با سلام؛
انسان ها متفاوت اند. اما همگی آنها یک خصوصیت مشترک دارند ان هم اینست ک گاهی وقت ها مجبور به انتظارند؛ چه در اتوبوس، چه در مترو، چه در ترافیک، چه مطب دکتر و چه در جاهای دیگر؛ اما همگیشان منتظر می‌شوند. هدف این وبلاگ، پر کردن اوقات انتظار یا فراغت، برای خوانندگان است.
در این وبلاگ متن هایی به صورت داستان یا پند آمیز خواهید خواند.

به امید هدر نرفتن وقت با ارزشتان...

بایگانی

    گاهی وقت ها، چیز های خیلی بی اهمیت، ما را به فکر کردن درباره چیز های خیلی بی اهمیت تر وا می دارند.

    مانند امروز، صبح، کنار آبشار بزرگ شیرگاه، تنها نشسته بودم و پاهایم را داخل آب انداخته و همچنان به گذر آب نگاه می کردم.

    به این فکر می کردم که همزمان با من، مردی در جهان، شاید لیوان آبی می نوشد، یا شاید نمی نوشد؛ به هر حال من همچنان به گذر آب نگاه میکردم.

    به این فکر می کردم که در آن واحد، دانش آموزی در جهان، شاید در حال امتحان دادن است یا شاید امتحان ندادن؛ به هر حال من همچنان به گذر آب نگاه میکردم.

    به این فکر می کردم که الآن، دانشجویی در جهان، شاید دنبال شماره کسی است که جزوه اش کامل و تمیز است و شاید هم دنبال شماره اش نیست؛ به هر حال من همچنان به گذر آب نگاه میکردم.

    به این فکر می کردم که من، شاید دارم به چیز های بی اهمیت فکر می کنم و شاید با اهمیت، به هر حال من همچنان به گذر آب نگاه میکردم.

    شاید این ها مهم نباشد، شاید هم مهم، اما الآن، من دارم به گذر آب نگاه می کنم و شب شده است.


بابک مجدی

نظرات  (۳)

دانلود طرح لایه باز با کیفیت و آماده با رعایت اصول طراحی و کمترین قیمت از سایت مرجع دانلود طرح لایه باز پیکسل پی اس دی

آورین 
تکرار دلنشینی داشت
بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی