داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

به نام خدا
با سلام؛
انسان ها متفاوت اند. اما همگی آنها یک خصوصیت مشترک دارند ان هم اینست ک گاهی وقت ها مجبور به انتظارند؛ چه در اتوبوس، چه در مترو، چه در ترافیک، چه مطب دکتر و چه در جاهای دیگر؛ اما همگیشان منتظر می‌شوند. هدف این وبلاگ، پر کردن اوقات انتظار یا فراغت، برای خوانندگان است.
در این وبلاگ متن هایی به صورت داستان یا پند آمیز خواهید خواند.

به امید هدر نرفتن وقت با ارزشتان...

بایگانی

    در این دنیا، روز های مختلفی وجود دارند. مثل روز عید و یا روز چهارشنبه سوری. اما یکی از آنها روز مبادا ست. با آن روز آشنا هستم، برایم درباره اش گفته اند. من تمام سعی ام را میکنم که از آن رکب نخورم. میخواهم همیشه برای آن روز آماده باشم. برای همین قلک سفالی ام را پر از اسکناس های پنجاهی و هزاری کردم. فکرمی کردم که آماده ام.

    سال اول دبستان بود. با دستان کوچک و برگ مانندم که بوی نارنگی میداد، مینوشتم " بابا نان داد. ". یاد گرفته بودم که چگونه بنویسم و بخوانم. فکر میکردم بزرگ شده ام چون میتوانستم بخوانم و بنویسم.

    اما روز مبادا رسید؛ آن روز رسید و بابا دیگر نان نداد. بابا نتوانست نان بدهد. با دستان سرد و ترک خورده اش اش به خانه آمد، بدون آنکه نارنگی و نان داشته باشد. آن روز رسید و من با آنکه آماده بودم، باز هم رکب خوردم. با اشک های کودکانه ام قلک سفالی ام را شکستم. حال دیگر بزرگ شده بودم. فهمیدم بزرگ شدن تاوان بدی دارد و آن هم رسیدن روز مبادا بود. روز مبادا آمد تا من بزرگ شوم و یاد بگیرم که زندگی خیلی بی معرفت است. تورا گول میزند و به اشم هایت میخند، با خنده هایت عصبانی میشود و دنبال این است که به تو بفهماند که هر کاری بکنی، باز هم نمیتوانی زندگی را دور زده و در آن همیشه خوشحا باشی؛ چون ناراحتی قسمتی از زندگی و زیستن است.


یاسین شریفی نسب

نظرات  (۲)

طرح های با کیفیت بالا بصورت آماده - دانلود طرح لایه باز از مرجع دانلود طرح لایه باز  

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی