داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

وبلاگی مملوء از داستان های جالب و گاهی پند آمیز

داستان دوستان

به نام خدا
با سلام؛
انسان ها متفاوت اند. اما همگی آنها یک خصوصیت مشترک دارند ان هم اینست ک گاهی وقت ها مجبور به انتظارند؛ چه در اتوبوس، چه در مترو، چه در ترافیک، چه مطب دکتر و چه در جاهای دیگر؛ اما همگیشان منتظر می‌شوند. هدف این وبلاگ، پر کردن اوقات انتظار یا فراغت، برای خوانندگان است.
در این وبلاگ متن هایی به صورت داستان یا پند آمیز خواهید خواند.

به امید هدر نرفتن وقت با ارزشتان...

بایگانی

    چرخ دنده هایی پر از قدرت، مردمی یک دل، قدرتی که نهفته است در ملتی که صفی با عشق تشکیل داده اند؛ صف زندگی.

    صدای چرخیدن چرخ دنده های تولید داخلی و صدای فریاد قدرت مردم هنگام رونق دادن به چرخ زندگی. زمانی برای طلوع این چرخ دنده ها؛ چرخ دنده هایی که زمانی خوابیده بودند. جامعه ای که با رنگ های مختلف برای یکرنگ شدن آمده اند و آمده اند تا زیر سایه ی  چرخ دنده ها متحد شوند. نقش و نگار هایی که با ظرافت روی این چرخ دنده ها است زیبایی این امر را نمایان می کند؛ نوری که در یک جا طلوع کرده و از خود گرمایی تمام نشدنی و وصف ناپذیر عرضه میکند؛ سرعتی که با قدرتی تلفیق یافته است. قدرت حمایت مردم و سرعت تولید داخلی انسان ها کوچک اند و چرخ دنده ها بزرگ اما همه مردم متحد شده اند تا بتوانند این رونق دادن به تولید داخلی را که تقریبا نا ممکن است را ممکن سازند. پس از هل دادن این چرخ دنده مردم می ایستند تا نتیجه عمل خود را ببینند یکی مواظب است و دیگری مشوق. گاه چرخ مقاومت میکند ولی مردم تسلیم نمیشوند و همبستگی دارند.


پویا پولادی


نظرات  (۱)

واقعا فوق العاده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی